featured-content

widgeo.net

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Thursday, October 14, 2010

Salam.............

Salam kepada semua..nama aku xperlu disebutkan~ dari suara pasti kau kenal ku~ (alunan lagu Liyana Jasmay)..korunk sumer juz panggil aku de Torp je..aku harap blog ni dapat memberi sumber inspirasi,bantuan,kegembiraan,ketenagan,kekelakaran, ape-ape jelah kepada pengunjung2x..aku akan cari bahan-bahan yang best untuk jadi tatapan kite semua..hoho..actually aku wat blog ni sebab...jeng3...emm..aku nak mengisi masa lapang,huhu..sebelum ni masa lapang aku diisi untuk bersama awek aku je..tapi dah clash ni,rasa nk stay off dlu ar dari arena jiwang ni..so aku nak ngabeh kan masa,ngabeh kan boreh kat blog aku ni..aku student lagi,so korunk xleh ar nak expect aku update blog ni ari-ari ari jadi(ape aku mepek neh?)..tapi insyaallah..sekali lagi salam perkenalan buat saya Carbon..wohoo..eh jap-jap..ade satu g..mesti korunk tetanye-tanye sebab ape nama blog ni siku laju2x kn?kn?kn?kalau tak tanyer,aku nak citer gak..ape ade pada name?aku sebenar nye mempunyai siku yang sangat laju sekali di dunia ini..kalau nak rasa?boleh..wakaka..(begurau sinis)..actually aku time nak wat blog ni takde idea,ape yang terlintas kat kepale otak aku,tu la yang kuar..(seb bek tak terlintas bende bukan-bukan)...ok r,time aku berkarya ni tepat pukul 0224 pagi jam laptop aku(tah betul,tah idak)hehe..so aku semakin ngantok..mujur lah pagi sok aku takde lecture..petang kol dua ade..siap ade kuiz lagi tuh..sok ar study,heheh..mata mulai berat,minda mulai melayang,taipan mulai slow..tu tande nye pokcik dah ngantok ler..sebelum mengakhiri salam ni,terima lah serangkap pantun,eh pantun pulak,cam orang dulu-dulu pulak..tapi bende-bende ni,kalau tak kite sape lagi nak warisi,ye tak?..terima lah sebuah lagu yang banyak memberi makna kepada editor siku laju2x(aku ar tu)tapi bukan editor yang nyanyi..performance mantap band 4 Non Blondes,dengan kata sapaan nya "Whats Up"........drum bit.......wasalam..jap2 ni lagu retro ni..lame dah tak dengar kat corong-corong radio, terbaeekkk!!layann.......



lame nye uplod..hukhuk..lalala..

No comments: