featured-content

widgeo.net

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Thursday, November 4, 2010

Mengimbau Zaman Kanak-kanak Ribenaku...

Teringat di masa lalu..kenangan bersama kartun-kartun dan superhero-superhero...kalo bleh taknak miss tengak cite-cite ni..sebelum stat dah tercongok kat depan tv tuh..tengak ngan membe ramai-ramai lagi besh..masing-masing bercerita macam pandai sangat(tapi budak kecik lagi)..Pengajaran dari cite-cite ni, hero pasti menang last skali..

Suria Baja Hitam
Aku rasa time aku sedar ade kat dunia ni..ni ar cite superhero yang aku 1st tengok..Suria Baja Hitam ngan motor belalang tempurnya yang boleh berkomunikasi,tapi die ade g satu moto superbike,huhu..sape yang nak hengat balek..tengak video nih..

 

besh kan...
 
Power Rangers

Ni lak sape xtau,sampai skang pon ade lagi..tapi die nye cicit ar,power ranger ninja ar,power rangers spaces arr,banyak gler..dah berevolusi..tapi ni ar power rangers 1st edition yang aku tengak(huhu)..ade power ranger merah(ketua dia),biru,hitam,kuning,ngan pink..pastu ade Zordon yang dok dalam balang biru 2(kepala botak),tau korunk ingat g(yang sebaya aku)...nak evolusi cikit muncul r power rangers hijau..then putih..layann...

Tomatoman
Aku pon xtau camne leh terlayan citer ni tym budak-budak dulu..xtinggalkan impak besar sampai skarang pon..tapi jalan cite die memang besh ditambah pulak dengan karektor die yang kiut-miut(cam aku kecik dulu)..lagu die pon besh...


Thunder Cats..

Thunder..thunder..thunder cats!!!!..pedang yang kontot pon ley jadi panjang...haha...pon besh citer ni
 kaum kerabat dalam citer nih..


Cybercop
Polis Siber yang menentang kejahatan..cybercop merah paling stylo nagn moto beliau(haha)..cybercop hijau gempak ngan Bazooka beliau..haha..barang-barang diorang nih ade je menyelit kat mane-mane(pelik)..tapi citer ni memang terbaekk..
 


Citer-citer feveret yang lain:-
Ultraman
Flashman
Jetman
Dash Yankuro

No comments: